Sunday, December 27, 2009

psp vs mesin basuh


Aku kena pilih mesin basuh atau PSP. So, aku pilih PSP. Giler tul aku neh. Patut mesin basuh lagi penting. Harap mak tak marah kalau die taw hal ni. Actually yang ni janji tahun lepas yang lom ditunaikan. Tapi jauh disudut hati, aku anggap ia sebagai hadiah b'day tahun neh. Ni lah PSP aku siap aksesori dan dapat gak CD game 2 keping sebab dapat masuk 3 game je dalam PSP ni pasal memori cuma 4GB. Sapa mau bagi memori 8GB? Mari Mari Mari!
Aku bukan tawu sangat pasal PSP ni. Tapi aku
jadi geram tgk orang tekun sangat main game. Tak leh jadi tul! So, skang dah ada PSP, leh aku isi masa lapang aku, masa teman sepupu aku makeup pengantin die. Hu Hu Hu. PSP juga menemaniku ketika di tandas . So , sape2 yang mau pinjam psp aku kena la pakai sarung tangan yang bersih . Selamat mencuba ! ;)

No comments:

Post a Comment