Thursday, December 24, 2009

entry yang dipenuhi dengan kemarahan

Entry ni depenuhi dengan dendam yg membara bara seperti ayam masak merah ye.jgn bace kalau taknak .aku marah kat sorang budak , name die taqifah . waw mulot aku tade insuran btol . tape la aku da marah sgt da ni . lepaskan je . kang dipendam jadi jeruk betik plak .

cerite nye begini , padaa satu hari ...
ape aku merepek ni? cmni wei .. aku sruh r si taqifah ni online kn ms aku . pasal aku taleh onlineabang aku yg bangang tu pegi block website myspace . aku igt aku bole la caye kt taqifah ni . sbb muke die nmpk baik .(nampak je). oke .
die pg gune aku nye account dengan suke ati riang rie biskut meri je.ei , geram aku .moral dari cerita aku ni : jangan menilai sate ngn kuah kacang , kalau lapa tu makan je .disebabkan aku lapa jd aku tulis moral berunsur makanan .comel an aku? mekasih mekasih

No comments:

Post a Comment